Rotterdam Blaak - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dana Voskamp - WaarBenJij.nu Rotterdam Blaak - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dana Voskamp - WaarBenJij.nu

Rotterdam Blaak

Door: Dana Voskamp

Blijf op de hoogte en volg Dana

17 November 2014 | Nederland, Rotterdam

Ik ben bijna op mijn eindbestemming! Was net bij Rotterdam Centraal en rij nu bijna Blaak binnen. Onderweg ben ik nog een bekende tegengekomen en heb ik wat gegeten. Ik mis jullie wel hoor! Ik zal over een paar uur weer wat van me laten horen. Dan ga ik namelijk weer terug naar huis. Fijne dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dana

Actief sinds 20 Nov. 2014
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 1539

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 17 November 2014

My everyday tour

Landen bezocht: