Delft - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dana Voskamp - WaarBenJij.nu Delft - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dana Voskamp - WaarBenJij.nu

Delft

Door: Dana Voskamp

Blijf op de hoogte en volg Dana

17 November 2014 | Nederland, Delft

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen! Ik wilde even laten weten dat het goed met me gaat en dat ik het heel erg naar me zin heb. Aan het begin had ik mijn plek nog niet helemaal gevonden maar onderweg heb ik mensen leren kennen en verschillende plekken gezien. Ik had net een gesprek met een man die dezelfde eindbestemming heeft als ik. Hij is er al eerder geweest en zegt dat het echt super mooi is. Ondertussen ben ik langs Leiden Centraal, Den Haag Laan v NOI en Den Haag HS geweest. Nu ben ik in Delft aangekomen. Jullie zouden eens moeten zien wat ik nu zie op dit moment.. In de bijlage staan wat foto’s. Gelukkig was het van Den Haag HS naar Delft maar 6 minuten en gaat de tijd sneller voorbij dat verwacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dana

Actief sinds 20 Nov. 2014
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 1523

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 17 November 2014

My everyday tour

Landen bezocht: